Parklaan

De meest groene straat die onze buurtvereniging telt is natuurlijk de Parklaan. Deze ‘Laan der lanen’ mag met trots een oase van rust genoemd worden te bedenken dat deze zo dicht bij het centrum van Geleen ligt.

Een impressie van deze groenrijke ‘laan’

Bron: Google Maps

Geplaatst in Straten
Een reactie op “Parklaan
  1. Ton Schäfer schreef:

Woon reeds sinds december 1994 in de Parklaan 9. Dit huis is het ouders huis van Marjo Grachten en zij is hier zelfs geboren op 14 februari 1955. Het huis werd in 1953 gebouwd in opdracht van haar vader Sjaak Grachten. Het gezin Grachten bestond toen nog uit Sjaak en Truus Grachten-Görtz en zoon Rico die in 1951 geboren is.
    We wonen hier heel erg graag en zijn blij dat er in 1993 een buurtvereniging werd opgericht.Sjaak heeft toen meegedaan aan de wedstrijd om een naam voor de buurtvereniging te vinden. Hij heeft toen gewonnen, omdat hij de naam BV Op en Rond de Vey heeft ingezonden.
    Groetjes
    Marjo en Ton Schäfer-Grachten.